Πέμπτη

λαθος ζωες...

















Στα μονοπατια του μυαλου σου ψαχνω και εγω να με βρω...
Ατελειωτες ωρες μεσα σου και δεν σε βρισκω..ΓΙΑΤΙ?
Αλλη μια μερα με τη σκεψη σου να κανει βολτες μεσα στο μυαλο μου...
Δεν ξερω αν ειναι σωστο η αν ειναι λαθος...να υπαρχεις τοσο συχνα μεσα μου...

Ειπα να κανω μια βολτα στο μυαλο σου...προσπαθησα αλλα ματαια...η πορτα ηταν κλειστη...
Μα στο γυρισμο ακουσα μια φωνη...ΓΙΑΤΙ φευγεις??
Γυρναω δειλα...σε κοιταω χωρις να καταλαβω...
Σε αποσταση αναπνοης σε αγγιζω...
Κατεβαζω δειλα το κεφαλι μου..
Δεν μπορω να αντεξω τα ματια σου...
Δειλα δειλα χαμηλωνεις το σωμα σου με κοιτας στα ματια...
Καρδια μου τι εχεις?Δεν αντεχω να βλεπω τη θλιψη στα ματια σου...μου λες..
Ποναει με κομματιαζει...
Δεν περιμενα να το εχω κανει εγω ...που τοσο σε εχω λατρεψει...συμπληρωνει..
Συγγνωμη καρδια μου...το μονο που δεν θελω ειναι να σε πληγωνω αθελα μου...
Σαγαπαω...
Το μονο που θελω απο σενα ειναι να γελας..


ξυπναω υδρωμενη ...
κοιταω γυρω μου.,,,
τι παραξενο ονειρο...

κρωνω μ ακους??
ποναω μ ακους??
μου λειπει η καρδια μου.,.που εισαι??
μη φευγεις...ας μην τελειωνε ποτε αυτο το ονειρο..
ξημερωνει και εσυ παλυ δεν εισαι εδω...
Σαγαπαω μ ακους??


σε θυμαμαι τι να πω...
τοσες νυχτες τι να πω...
αν μπορουσες τι να πω...
αν μπορουσα κ εγω..
καθε λεξη τι να πω...με ποναει τι να πω...
στο σκινι της μοναξιας μου ισσοροπω....







5 σχόλια:

anima είπε...

Δεν υπάρχουν λάθος ζωές

Υπάρχει μόνο Η Ζωή

Κι αυτή ποτε δεν κάνει λάθος
Ακόμη κι αν φαίνεται πως...

jacki είπε...

Αυτά τα γιατί θα μας ακολουθούν πάντα..
Αλλά όπως λέει και η άνιμα.. υπάρχει ζωή.. και είναι τόσο όμορφη.
Καλό σου βράδυ κοριτσάκι μου.

Dreamy Cloud είπε...

Tα όνειρα μας δίνουν όσα μας λείπουν και ζητάμε κάποιες φορές.. Στην πραγματικότητα όμως είναι διαφορετικά και εκεί ακριβώς πρέπει να πιστέψεις οτι μπορείς να πλησιάσεις τα όνειρα σου. Φιλάκια πολλά, όνειρα γλυκά!!

efhbos είπε...

Πρεπει να το κανει επιτηδες αυτο η ζωη σε μενα...Παλι αυτα τα λογια μου δειχνουν οτι κανω λαθος αλλα δεν μπορω να γυρισω τον χρονο...

Ατελειωτες ωρες μεσα σου και δεν σε βρισκω..ΓΙΑΤΙ?

Δεν μπορω να αντεξω τα ματια σου...

Οι λεξεις που εχουν καρφωθει στον πινακα των εικονων της καρδιας μου!

Σ'ευχαριστω για το ταξιδι στον κοσμο των ατερμονων εικονων...!

Πορτοκαλάκι είπε...

τα ονειρα μας ανακουφιζουν...
μας ξεκουραζουν κ ομως παντα δεν θελουμε να τελειωσουν...
το παραπανω κειμενο ειναι το καλυτερο ονειρο π ειδα εχω δει..
δεν ηθελα να τελειωσει...
ειναι ονειρο κ ομως με αγγιζει...με εκφραζει..
τελικα πολλες φορες τα ονειρα δεν βγαινουν μονο αληθινα αλλα ΕΙΝΑΙ και αληθινα...
καλησπερα σ ολους...

τα παραμύθια μου.. χωρίς τέλος...


Γ.Σ.