Κυριακή

Φθινοπωρο στην καρδια μου...

χαμένη στην μοναξια μεχρι που σε βρηκα...
και μ εδωσες λογο γ να προχωρησω...
αν και πολλες φορες δν εισαι εδω διπλα μου εισαι
και θα εισαι παντα μεσα στις πιο σκοτεινες πλευρες του μυαλου μου...
και θα περιπλανιεσαι...σαν μια σκια...
παντα θα κυνηγας τα ονειρα μου...

η αγαπη μου ειναι σαν μια πηγη εμπνευσης που ποτε δεν τελειωνει...
θα ειναι παντα εδω να με προστατευει και να με καθοδηγει...

σ αγαπω τοσο βαθια...
αφησε τα συναισθηματα μου να γινουν ενα κυμα και να περασουν μεσα απο τα μονοπατια της ψυχης σου..
νιωθω τοσα πολλα αλλα αυτο που θελω ειναι απλα να μυρισω τα μαλλια σου...να αγγιξω το δερμα σου...


ας μην τελειωσει αυτο που ζουμε εμεις οι δυο...
ας το κανουμε αθανατο...


ολες οι στιγμες που ζησαμε μαζι
και ολα αυτα που μου εδωσες δεν θα χαθουν ποτε μεσα απο την καρδια μου...
θα ειναι αυτα που θα με κρατανε ζωντανη...



ακομα κ αν οι δρομοι μας χωρισουν εγω θα ειμαι εδω γ να ερθεις να με ξανα αναστησεις...

ξαναφερε με στη ζωη ,
κρατα με στο παραδεισο ή στειλε με στην κολαση...



2 σχόλια:

sykaki είπε...

φρουτα και οι δυο ε?? αχχχαχα
αθανασια ψυχης αθανασια σε ενα υπεροχο βλέμα σε ενα μεγαλο χαμογελο αθανασια στα λάθη μου αθανασια στα δικα σου αθανασια σε οσα τολμησαμε να ονομασουμε δικα μας
αθαναασια μεσα σου να προσεχεις εσυ θυσαυρε μου...

καταπληκτικο κειμενο
με αγαπη και παραμυθενια φιλια
Sykaki

karkinos7 είπε...

''αφησε τα συναισθηματα μου να γινουν ενα κυμα και να περασουν μεσα απο τα μονοπατια της ψυχης σου..
νιωθω τοσα πολλα αλλα αυτο που θελω ειναι απλα να μυρισω τα μαλλια σου...να αγγιξω το δερμα σου...''
Όμορφα συναισθήματα!Την Καλησπέρα μου!

τα παραμύθια μου.. χωρίς τέλος...


Γ.Σ.